Outlook 2010 vagy 2013 hibaüzenet email küldéskor vagy fogadáskor: “0x8004010F: Outlook adatfájlhoz nem lehet hozzáférni”

Jelenség:
Outlook 2010-ben vagy 2013-ban hibaüzenet jelenik meg email küldéskor vagy fogadáskor:
0x8004010F: Outlook adatfájlhoz nem lehet hozzáférni

Megoldás:
Újra létre kell hozni az érintett profile-t (postafiók beállítást, pl. IMAP).
Be kell állítani alapértelmezettnek, a régit pedig ki kell törölni.
Ugyanis a hiba miatt az addig kiküldetlen levelek (a Postázatlan üzenetek mappából) csak akkor lesznek postázva, amikor a hiba megszűnik.
Ez pedig csak a régi fiók/profile törlésével lehetséges.

Forrás: Microsoft

~ Szerző: monostori - 2013. június 25..

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: