T-Online ADSL csomag váltás után megszakadó internet kapcsolat

T-Online ADSL csomag váltás után megszakadó internet kapcsolat

Egy kedves idős barátomnál futottunk bele a fenti problémába.
Egyik nap azzal keresett meg, hogy folyamatosan szakadozik az addig jól működő internet kapcsolata.
Előtte már emlegette, hogy lejárt a hűségnyilatkozata és rögtön
felemelték 8.000Ft-ra az előfizetését, és amikor szóvá tette, egyből
felajánlották neki a régi 2Mbit/s-os előfizetéssel megegyező áron, új
hűségnyilatkozat esetén az 5Mbit/s-os csomagot.
Elfogadta a lehetőséget.
Előtte éppen voltam nála egy kis szoftveres karbantartást végezni, de a
két esemény között napok teltek el, tehát nem lehetett összefüggésbe
hozni a karbantartást az újraindulásokkal, ráadásul nem kattintgat
össze-vissza, tehát igazán vírust sem szedhetett össze (persze ez
utóbbit sosem lehet teljesen kizárni…).
Én elsőre azt javasoltam neki, hogy hívja fel a szolgáltatót, mert biztosan náluk lesz a hiba.

(További kulcsszavak: Hauwei SmartAX MT800u-T; D-Link DSL-360R)

Teljes bejegyzés:
http://pctamogatas.blogspot.com/2010/08/t-online-adsl-csomag-valtas-utan.html

~ Szerző: monostori - 2010. augusztus 18..

5 hozzászólás to “T-Online ADSL csomag váltás után megszakadó internet kapcsolat”

  1. Szia Attila!

    Korábban már váltottunk néhány sort a modem-hibával kapcsolatosan. Megfogadtam a tanácsodat és a Huawei-modemet lecseréltem egy D-Link DSL-360R-re. Nos, a probléma nem szünt meg. Ugyanúgy szakadozik az internetkapcsolat. Találtam egy cikket a neten, amiben azt fejtegetik, lehet, hogy a szakadásokat a modem túlmelegedése okozza. Mi a véleményed erről. Mellékelem a linket, ahol megnézheted. üdv.: Feró

    http://deguss.hobbielektronika.hu/cikk_200_3.html

    • Szia Feró!

      Akár ez is lehet, bár az ismerősnél a csere után nem volt gond.
      Szolgáltató mit mond?
      Szerintük jó a vonal minősége?

      -mono-

      • Hello!

        Írtam nekik tegnap egy mailt, hogy lépjenek valamit, mert unom a megbízhatatlan kapcsolatot. Még nem reagáltak, telefonálásra meg sajnálom az időt és a pénzt.
        Ami viszont megfigyelhető; ha kikapcsolom a modemet 5-10 percre majd utánna újra probálkozom netezéssel, akkor megint nincs gond egy darabig. Ha megfogom a modemet
        érezhető, hogy erősen melegedik. Ebből próbáltam olyan következtetést levonni, hogy talán a túlmelegedéssel függ össze a probléma és ezért néztem szét a témában a neten. Lehet, hogy én is kifurkálom majd a dobozt és veszek hozzá valami USB-ről üzemeltethető ventillátort a hűtés miatt. majd megírom a tapasztalataimat. üdv.: Feró

  2. Szép napot mindenkinek.
    T-Online ADSL megszakadó internet kapcsolat.
    Ez a jelenség nálam is meg figyelhető. Egyenlőre fogalmam nincs miért, viszont nálam nem melegszik sem a modem sem a router. Az adapterekre inkább jellemző. Illetve kiszámíthatatlanul csinálja a megszakadásokat, a hétvégeken sokkal többször. Én a szerver és a kábelezés elavultságára gyanakszom. De nem tudom…
    Köszönöm a figyelmet
    Lui

  3. Adjon Isten!

    Nálam is felmerült már nem egyszer ez a probléma. Mármint az internetkapcsolat folyamatosan ismétlődő bontódása majd rögtön újra is csatlakozik. Főként letöltés közben csökken a kapcsolatbontás közötti idő, tehát minél gyorsabban töltök le/fel annál gyakrabban dob le a netről. Esetenként 3-5 percenként.
    Viszont én úgy vettem észre, hogy nem függ igazán semmilyen itthoni hardvertől, egyes napokon (néha 2-3) előfordul havonta 1-2x.
    Én arra tippelek, hogy “karbantartanak” Téonlányék.

Vélemény, hozzászólás?

 
